POLICY & PR

Om hemsidan
Emmas Hud är en skönhetsblogg som drivs av Emma, 23. Bloggen startades oktober 2015. Jag älskar allt som har med skönhet att göra, smink, naglar, hår, hudvård och allt möjligt. Jag har även en passion för att skriva, jag gick en mediautbildning med inriktning foto och även grafisk design och text. Jag bor just nu i Stockholm och utbildar mig till hudterapeut.
 
Här kommer jag dela med mig av produktrecensioner, tips och annat skönhetsrelaterat. 
 
Produktrecensioner, produktprover osv.
Alla produkter jag skriver om är köpta av mig om inget annat anges. Jag är tacksam för pressutskick och information. Detta är inget som påverkar mitt omdöme och jag kan inte garantera att jag skriver om produkten om jag anser att den inte passar min blogg. Jag tackar även nej till produkter. Kom ihåg, bara för att jag anser att en produkt kanske inte passar för mig, betyder det inte att den är dålig. 
 
Kontakta mig?
 
Representerar du ett märke, är du återförsäljare, intresserad av ett samarbete eller vill du bara ställa någon fråga? Hör gärna av er till emmashud@gmail.com